Искам да попитам не се ли нарушават правата ми, като гражданин и не се ли възпрепятства достъпа ми до услуга в случай на освобождаване на митнически пратки?
Разбрах, че за да получиш задържана на митница стока в София, вече не отиваш в Столична Митница, а в разпределителния център на Български пощи, който е извън града, в Челопечене.
Не стига, че трябва да имаш електронен подпис от трета страна, за да комуникираш с държавен орган, който според мен не би трябвало да поставя подобни условия пред гражданите си, ами след като си подадеш документа - да излезеш извън града за да получиш обслужване?
Или заплащаш на Български пощи 12лв за документи + такса за доставка или подаваш сам документите, но биеш път до Челопечене?
На какво прилича това? Може ли да ме ориентирате накъде мога да подам жалба освен омбудсман и Агенция Митници?
Мога ли да дефинирам проблема, като "отказ от обслужване" от страна на държавата или е друго описанието?
Благодаря!
...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".